POVJERENJE U PREVODITELJSKU AGENCIJU

Unatoč unificiranom poslovanju i tehnologiji, za uspješnu lokalizaciju tvrtke u svijetu  ključan je jezik. Svijet se danas okreće velikom brzinom, stoga poduzeća neizostavno trebaju ljude koji znaju komunicirati i djelovati na stranom jeziku. Prevođenje postaje ključno za svako međunarodno orijentirano poduzeće, a prevoditeljstvo poziv budućnosti. Glavna uloga namijenjena je kvalitetnoj prevoditeljskoj agenciji i povjerenje u prevoditeljsku agenciju  koja je sposobna organizirati rad i omogućiti besprijekorne prevoditeljske usluge u svakom trenutku.

Poziv prevoditelja predstavlja igru povjerenja, odnosa i uzajamne ovisnosti, pomoću kojih se može osigurati učinkovitost i izvrsnost isporučenih prijevoda. Prevoditelji, lektori i koordinatori projekata trebaju biti upoznati s potrebama naručitelja, s područjem u kojem će prijevod biti korišten, s tehničkim značajkama tekstova, pa i s dodatnim željama naručitelja, i sve to obrađivati s najvećom mjerom predanosti. Proces prevođenja je dvosmjeran proces, koji se realizira u tijesnoj suradnji između naručitelja koji treba pripremiti odgovarajući tekst i prevoditeljske agencije koja taj tekst prevodi.

Povjerenje u prevoditeljsku agenciju, koja se s poslovnim kodeksom obvezuje na izvrsno obavljanje prijevoda, predstavlja za svaku globalnu tvrtku, kako financijsku, tako i tehnički optimalnu odluku. Svaka struka govori svojim specifičnim jezikom te je nemoguće očekivati kako će svaki prevoditelj izvrsno vladati specifičnostima izražavanja i terminologije svake moguće struke na svijetu. Zato je ključna uloga koordinatora/voditelja prevoditeljskih projekata koji treba za potrebe naručitelja izabrati primjerenog prevoditelja, koji će svojim iskustvom i profesionalnošću obaviti besprijekoran prijevod. Uz to je potrebno voditi računa i o lokalnim značajkama tržišta, gdje će se prijevod koristiti. Osim višegodišnjeg iskustva prevođenja na određenom području, kvalitete dobre  prevoditeljske agencije su raspoloživost, odlična kvaliteta, brzina, pouzdanost, odgovornost i poštivanje rokova isporuke.